Miguel de la Hoz, edil de Comerç, anuncia una nova edició de la Ruta de la Tapa que es desenvoluparà del 28 de maig al 6 de juny
La regidoria de Comerç, encapçalada per Miguel de la Hoz, ha anunciat una nova edició de la Ruta de Tapes que tal com afirmava el regidor “en aquesta ocasió, l’esdeveniment torna a la seua època original durant la primavera per a donar protagonisme als productes de l’horta local”.
Aquest esdevenidment es desenvoluparà del 28 de maig al 6 de juny com ha detallat De la Hoz qui destaca que “creiem que és una època de l’any que convida a eixir a les terrasses a gaudir del bon temps i de la nostra gastronomia, especialment enguany i coincidint amb la finalització de l’estat d’alarma”.

Miguel de la Hoz ha avançat com es desenvoluprà La Ruta de la Tapa “Com és habitual en aquest esdeveniment gastronòmic, els bars i restaurants elaboraren cadascun dues tapes diferents: una realitzada amb productes típics de l’horta de primavera i una altra de lliure elecció. El preu de les tapes és de 3 € i inclou vi, cervesa o aigua. La present edició compta amb la participació de 14 establiments locals: Gi&Bla, L’ideal, Terramaris, La Cañata, Pizzeria Il Banditto, Mana Lounge, Casa Vital, Bon Vent, El austríaco, Club Nautico Marina Greenwich, Bistro Shabby Chic, La trova, Hasaki sushi i Bistro La Clau”.
A més el regidor afegia que “aquesta iniciativa compta amb la participació organitzativa de GastroEventos, que a través de la seua aplicació gratuïta ofereix un mapa, informació de la ruta i permet als usuaris, a través del dispositiu mòbil, votar cadascuna de les tapes que consumisquen, sense necessitat de portar el fullet de la ruta en paper. També dir que els participants entraran en el sorteig d’uns lots de regal oferits per Borpe, Cervezas Althaia, Clavileño i Ivan Pérez Nutrición”.
“En La Ruta de la Tapa comptarem amb el patrocini de L’Exquisit Mediterrani-Comunitat Valenciana i la Diputació d’Alacant amb la col·laboració de l’associació local d’hostalers, Hospal”, ha volgut destacar l’edil Miguel de la Hoz qui a més ha volgut incidir en que “Enguany més que mai cal fer costat a la nostra hostaleria ja que ha sigut un dels sector més castigats económicament per la crisi del Covid i per això animem a tots els veïns i visitants d’Altea a gaudir d’aquestes jornades gastronòmiques”.
Miguel De la Hoz també ha recordat que l’anunci de la jornada gastronòmica també ha inclòs la presentació de la marca “Altea gastronòmica” i el seu logotip que es promocionarà com un dels pilars de l’oferta turística del municipi en FITUR i Madrid Fusión
