El regidor de Benestar Social ha anunciat la posada en marxa d’un curs de primers auxilis en col.laboració amb Creu Roja que estarà dirigit a tota la ciutadania
José Luís León Gascón ha informat que «les Regidories de Benestar Social i Sanitat i Creu Roja d’Altea han organitzat un taller de primers auxilis centrat en la prevenció d’accidents per a tota la ciutadania, que se celebrarà el 23 de novembre en la seu de Creu Roja» León afegia que «aquesta serà una formació pràctica centrada en realitzar maniobra de RCP, i oferir consells bàsics per a actuar en cas de contratemps que solen succeir en la vida quotidiana, com a cremades, intoxicacions, ennuegades, ferides o contusions i estarà dirigit a la població en general, encara que es prioritzarà a les persones majors de 60 anys, ja que es consideren més vulnerables als accidents produïts en l’àmbit de la llar, encara que pot ser útil per a qualsevol persona en qualsevol franja d’edat».
Cal informar que el taller es realitzarà en la seu de Creu Roja, al Carrer Consell núm. 6, el pròxim 23 de novembre en horari de 17.00 a 19.00 hores. Les persones interessades hauran d’enviar un correu electrònic a inmaro@cruzroja.es o contactar en el tel. 965843183.
“El regidor de l’àrea ha animat a la població a participar d’aquest curset «voldria convidar als veïns i veïnes d’Altea a participar d’aquesta formació, sobretot als nostres majors. Aquesta activitat pot ser de gran utilitat davant un accident a casa, perquè crea una base sobre com actuar en aqueixos moments crítics, que pot previndre danys. A més dir que la regidoria de Benestar aposta per finançar aquest tipus d’iniciatives que repercuteix en la millora de les capacitats dels veïns d’Altea, per la qual cosa el curs serà completament gratuït per a les persones que participen en ell”.