MIGUEL DE LA HOZ, EDIL DE TRÀFIC, INFORMA DE LA SITUACIÓ ACTUAL DE LA CARRETERA CV-760

El regidor de Tràfic, Miguel de la Hoz, ha informat de la situació de la CV-760 destacant que «la Policia Local ha realitzat els informes de seguretat vial d’aquesta carretera d’alta sinistralitat»

El regidor de Tràfic, Miguel de la Hoz, ha visitat la zona de la carretera CV-760 (carretera de La Nucia) després que la Policia Local realitzara els informes de seguretat vial “aquesta setmana he visitat la zona de la carretera de La Nucia al costat de l’Intendent de la Policia Local Armando Reig Botella, ja que des de fa mesos la pròpia policia va realitzar els informes per a la millora en la seguretat del tràfic i la millora de senyalització en tota la via”.

Miguel de la Hoz ha destacat que “aquesta és una via amb una senyalització molt antiga i precària pel que és necessari modernitzar la zona” a més ha afegit que “la policia confirma que aquest tram de via és d’alta sinistralitat i travessa zones residencials i escolar sumant el tràfic pesat que circula per la zona en qüestió”.

El passat 11 de maig va entrar en vigor la nova normativa de tràfic sobre la qual l’edil ha destacat que “amb la nova llei el màxim permés és de 30km/h en vies urbanes d’un sol carril però en la CV-760 segueix l’anterior senyalització ja que la Diputació d’Alacant que és la responsable de modificar els senyals no ho ha fet malgrat les nostres peticions”.

Per últim el regidor ha volgut recordar que “es tinga una precaució especial al circular per aquesta zona per evitar possibles accidents”.