ValenciàEspañolEnglish

LA REGIDORIA D’EDUCACIÓ POSA EN MARXA UN ANY MÉS L’ESCOLA DE NADAL MUNICIPAL JUNT A GEA ACADEMY

L’Edil d’Educació, Miguel De la Hoz, ha presentat l’Escola Municipal de Nadal per a xiquets i xiquetes de 3 a 12 anys que mitjançant Gea Academy es posarà en marxa aquestes vancances

Miguel De la Hoz ha presentat l’Escoleta de Nadal que des del 23 de desembre fins al 5 de gener es posarà en marxa «Posem en marxa un any més l’Escoleta de Nadal dirigida a xiquets i xiquetes d’entre 3 i 12 anys que podran passar les vacances de Nadal fent activitats lúdiques i culturals a l’entorn d’Altea, de la mà de Gea Academy, a les instal·lacions de la FPA, Formació Permanent d’Adults».

El regidor d’Educació ha detallat en què consistirà enguany l’escola de Nadal que tindrà un horari de 09.00 a 14.00 encara que es podrà comtar amb l’aula matinera a partir de les 08.00 hores “Totes les activitats estan pensades per fomentar els valors d´igualtat i apreciació de la natura en un ambient divertit per als participants”, ha indicat l´edil, que afirma que “esta escola de Nadal es posa en marxa perquè les famílies compaginen els dies de vacances dels menors amb la feina dels adults i els xiquets i xiquetes puguen gaudir del nostre poble amb excursions i activitats”.

L’edi ltambé ha detallat el procés de matriculació a l’escoleta avaçant que «el preu de la inscripció és de 100€, l’assistència de 10 dies i 60€ la de 5 dies. Si s’inscriu més d’un membre de la família, el germà tindrà un descompte d’un 10%. Les famílies interessades poden demanar més informació i reservar podeu al telèfon 667600027 o enviar un mail info@geacademy.es.

Les inscripcions es podran materialitzar fins al 20 de desembre».

Per últim De la Hoz afirmava que «amb l’escola de Nadal Municipal pretenem donar resposta a una de les més demandades pels pares i mares de la localitat ajudant a conciliar la vida laboral i familiar»