La regidoria d’Educació, amb Vicenta Pérez Barber al front, ja ha entregat els premis de finalització de títol dotats de 100€ a l’alumnat que ha finalitzat el batxillerat o bé grau mitjans i superiors d’estudis
La Regidoria d’Educació d’Altea ja ha fet lliurament dels premis de finalització d’estudis per als alumnes que han conclòs Batxiller durant el passat curs escolar i que van sol·licitar aquesta ajuda. Aquest reconeixement concedeix una dotació econòmica de 100 € a cada estudiant que complia amb els requisits.
L’edil d’Educació Vicenta Pérez ha recordat que “aquest curs 2020-2021 com a novetat, els estudiants alteans que han estudiat cicles de formació professional de grau mitjà o grau superior també ho han rebut».
«Amb aquests premis volem reconéixer l’esforç i dedicació de l’alumnat d’Altea durant el curs escolar», explica la regidora, qui també afig que la incorporació dels cicles mitjans i superiors «és una manera de potenciar aquests estudis com una oportunitat que, en moltes ocasions, afavoreix la incorporació al mercat laboral».