LA REGIDORIA DE JOVENTUT PRESENTA EL DIA 8 D’ABRIL EL PRIMER PLA MUNICIPAL DE JOVENTUT

Per primera vegada Altea comptarà amb un Pla  Municipal de Joventut que està gestionat per la regidoria de Joventut que encapçala Marta Lloret i que es presentarà el dia 8 a les 10 hores podent seguir l’acte en el canal de YouTube de l’Ajuntament o bé en www.altea.es

Marta Lloret, regidora de Joventut,  ha anunciat que “Altea comptarà per primera vegada amb un Pla Municipal de Joventut”.  La pròpia edil ha informat respecte al Pla Jove que “es tracta d’un document que recull les problemàtiques, les necessitats i les inquietuds dels i les joves del municipi i també les possibles solucions que se li estan donant o es podran donar a partir d’ara des de les diferents Regidories”.  

Segons Marta Lloret “Des de  la regidoria de Joventut s’ha organitzat un acte de presentació del Pla el dijous 8 d’abril a les 10 hores que es podrà seguir en directe a través del canal de YouTube de l’Ajuntament d’Altea i en el web www.altea.es pel que convidem a tothom a seguir-ho encara que després quedarà penjat per a poder tornar a veure’l”.

Aquest I Pla de Joventut d’Altea està programat entre el 2020 i 2023 i respecte al mateix la regidora de l’àrea ha afirmat que “al Pla Jove es tracten i desenvolupen temes com transports, activitats d’oci i temps lliure, ocupació i formació juvenil, igualtat de gènere, participació juvenil, informació juvenil, esport, salut i serveis socials, promoció artística i personal, habitatge i emancipació i altres demandes sempre amb la perspectiva, inquietuds i necessitats dels i les nostres joves”.

Lloret ha volgut destacar del Pla Jove que  “per a la seua redacció, s’han tingut en compte les opinions dels joves, mitjançant les enquestes realitzades en els perfils de la regidoria en les xarxes socials, així com les aportacions dels diferents professionals i agents implicats directament a fi d’aconseguir acostar a la joventut per a abordar les seues situacions, problemes i mancances; establir i determinar les accions necessàries per a donar resposta. Tot açó ha sigut fruit d’un minuciós treball realitzat des de el departament de Joventut durant varios mesos que per fin vorà la llum el pròxim dia 8 d’abril en la seva presentació, el següent pas será portar el Pla Jove al Plenari per a la seva aprovació”.

A més Marta Lloret afegeix que “des del Departament de Joventut esperem poder solucionar el màxim d’assumptes possible d’ací al 2023 i que no obliden que el seu espai és el Centre Cultural Juvenil d’Altea al que també poden contactar telefonant al 627472083 o al 965841300 i preguntant per la regidora de Joventut, enviant un correu electrònic a mlloret@altea.es o a joventut@altea.es  i, també, enviant un whatsapp al número de telèfon 661689083”.