LA REGIDORIA DE FESTES HA ANUNCIAT AVUÍ QUE DEGUT AL COVID-19 QUEDEN CANCEL.LADES LES FESTES DE BARRI D’ESTIU

Marta Lloret, edil de Festes, ha donat la notícia de que degut a la situació sanitària un any més es cancel.len les festes de barri d’estiu

Marta Lloret, edil de Festes, ha anunciat la cancel.lació de les festes locals d’estiu que es celebren a les diferents partides rurals del municipi que s’inicien a primers de juny i es cloenden a setembre, una notícia com ella mateixa ha dit «que no voldriem donar però que atenent a les mesures sanitàries i pel bé de totes i tots hi ha que suspendre les festes que acompanyen els caps de setmana d’estiu els diferents barris d’Altea. Aquesta decisió l’hem pres conjuntament les comissions responsables de les festes de barri i la regidoria després de varies reunions i atès que així ho recomana la situació sanitària i social a la què ens ha abocat la pandèmia de la COVID-19”.

Marta Lloret també ha volgut abordar un altra qüestió com són les festes patronals de les que ha informat que “les mesures recomanen que les festes populars no estaran permeses fins al mes de setembre amb les pertinents mesures. En este cas, des de l’Ajuntament d’Altea tenim la previsió de adaptar-nos a la situació arribat el moment i fer totes les activitats culturals i festives que estiguen permeses. Sabem que a tothom ens agradaria poder gaudir de les nostres festes tant de barri com majors però cal tindre molta cura i respectar el que dicten les normes sanitàries pel bé comú. Esperem que al pròxim any puguem celebrar amb tota normalitat les nostres festes perquè a més aixó voldrà dir que deixem arrere la pandèmia”.

Per últim la regidora de Festes ha volgut donar les gràcies a la població pel seu comportament exemplar front a la pandèmia «vull agrair a totes i a tots els alteans tota la responsabilitat que estàn tenint front a la situació actual i amb el compliment de les normatives vigents, gràcies a eixa responsabilitat i als sacrificis personals i socials que suposa eixe compliment de les normes veiem com cada vegada recuperem un poc més de la normalitat que tant desitgem».