Des de l’àrea de Comerç, que encapçala Miguel de la Hoz, es posa en marxa un any més el concurs d’aparadors de Nadal dirigit tant al sector comercial com hostaler
Miguel de la Hoz ha informat de la posada en marxa del, ja tradicional en estes dates, concurs d’aparadors de Nadal al que com ha explicat enguany es suma el sector de la restauració “com ja és habitual al arribar aquestes dates des de Comerç portem el Concurs d’Aparadors de Nadal per a engalanar encara més el nostre municipi gràcies als aparadors del comerços al temps que donem difusió al texit empresarial local ja que el concurs a més de al sector comercial també va dirigit al sector hostaler que tan important és al nostre municipi representant un dels pilars econòmics fonamentals del mateix”.

Al vertebrar-se en dons apartats aquest concurs també hi haurà dos premis tal com avança el propi edil de l’àrea “els establiments tant comercials com hostalers que participen al concurs opten a guanyar un dels dos premis valorats en 1.000€: un per al millor aparador comercial i l’altre per al millor establiment hostaler”.
“Els nadals són unes dates molt significatives per aixó seguim impolsant aques esdeveniment que també deixa la seva emprenta decorativa al municipi ja que són moltes les persones que visiten els aparadors , ara també els establiments de restauració, per veure com han engalanat els comerços locals pel que anime als empresaris locals a participar a quest concurs al que cada any es sumen més establiments” afirma De la Hoz.
Per últim cal recordar que els interessats o interessades en participar podran inscriure’s per telèfon en la Regidoria de Comerç Altea (965841300) o per e-mail (altea.comerci@cv.gva.es) fins al 26 de novembre de 2021 a les 14 hores.