Miguel de la Hoz, edil de Comerç alteà, ha informat d’aquesta formació per a millorar el servei de venda i impulsar les xarxes socials dels empresaris
La regidoria de Comerç i l’associació Feria de Eventos Altea han organitzat dos cursos gratuïts per a la millora de l’atenció al client durant el procés de venda i la gestió de les xarxes socials per a un ús empresarial per tal de “donar al teixit empresarial local les eines i tècniques necessaries por impulsar els seus negocis” com ha explicat el regidor.
Miguel de la Hoz ha avançat que “aquesta formació inclou dos cursos diferenciats: d’una part el que esdesenvoluparà del 30 de novembre al 3 de desembre on de la ma de Vigela Lloret on s’introduirà als assistents en els conceptes venda suggerida i experiència de client, i com estos generen impacte i afavoreixen en l’augment del tiquet mitjà; la segona part será del 14 al 17 de desembre, on Sergio Magán donarà les claus per a elegir la campanya corresponent en Instagram i Facebook Ads segons els objectius de l’empresa”. A més ha avançat que” les sessions s’impartiran en el Centre Juvenil en horari de 14:45 a 16:45 hores”.

Els interessatsen participar d’aquest curs ja poden formalitzar la seua inscripció en les dependències de la regidoria de Comerç en la planta baixa de l’Ajuntament o mitjançant el correu electrònic comercio@altea.es.
De la Hoz també ha volgut recalcar la col.laboració entre la regidoria que representa, Comerç, i l’associació d’empresaris destacant que “com que un any més no s’ha pogut celebrar la Fira d’Esdeveniments, hem aprofitat per a seguir dotant de material de protecció contra la covid als seus associats. Ja que des de Comerç estem permanentment en contacte amb el sector i a la seva disposició”.