El passat dissabte tenia lloc la constitució de «Joves Socialistes de la Marina Baixa» en un acte en el que la nostra companya Marta Lloret va ser nomenada Sotssecretària General i Juan Vicenta Arazola va ser nomenat Secretari General, a més de presentar a la Junta Executiva que els acompanyarà en aquest camí
El passat dissabte es va constituïr Joves Socialistes de la Marina Baixa en un acte en el qual la nostra companya Marta Lloret, qui va estar arropada per la Secretaria General del PSPV Altea Vicenta Pérez i pels Delegats d’Altea del Comitè, va ser nomenada Sotssecretària General i en el qual Juan Vicente Arazola ha sigut nomenat Secretari General.

Una Executiva de joves compromesos i compromeses que treballaran per fer escolar la veu de la joventut i per aconseguir millores socials com acabar amb la precarietat laboral i educativa, millorar els sectors públics, fer força per la igualtat de gènere i pel respecte entre totes les persones. En definitiva, ser la veu dels i les joves de la Marina Baixa.

Enhorabona tant a Marta com a Juanvi així com a la resta de membres del Comitè Executiu!