PROP DE 1.000 SAMARRETES TINYEN ALTEA DE ROSA EN LA TRADICIONAL MARXA D’ANEMONA

Ahir es celebrava la tradicional Marxa Contra el Càncer organitzada per l’associació ANEMONA en la que centenars de persones participaven i s’involucraven en una jornada marcada per la solidaritat

Ahir diumenge 15 de maig i després de dos anys sense poder dur-se a terme per la pandèmia, va tindre lloc la tradicional marxa d’Anemona  Marina Baixa, associació que celebra el seu vinté aniversari, i que una vegada més tiny de rosa la localitat alteana sensibilitzant-nos en la lluita contra el càncer de mama així com enfront de la resta de càncers ginecològics. 

El Regidor de Benestar social i Sanitat José Luis León Gascón, ha secundat al costat de l’alcalde Jaume Llinares, companys de corporació i altres autoritats locals, aquesta marxa que com bé afirmava el propi edil, «teníem moltes ganes de tornar a celebrar la marxa contra el càncer ja que està sempre en la nostra agenda i en la de tots els alteans i alteanes» 

La marxa donava inici des de la porta de l’ajuntament a les 9:30h adreça al Pont de Montcau baixant fins a la platja per a recórrer part del passeig marítim fins a la Via Verda, on es va passar la carretera Nacional per a arribar fins a Vila Gadea on els esperava la zona d’avituallament amb fruita i aigua per a reposar forces i descansar abans de tornar de nou a la plaça de l’ajuntament, comptant a més amb música de batukada i una barra amb beguda i menjar.

L’organització de la marxa ha volgut agraïr a tots els participants, comerços locals que van participar i a l’ajuntament d’Altea, per fer realitat un any més aquest dia, igual que el regidor de Benestar Social i Sanitat, José Luis León Gascón, qui també se sumava a aqueixos agraïmens afirmant que «ha sigut tota una satisfacció veure al municipi d’Altea bolcat en aquest esdeveniment que un any més torna a batre rècords de participació. Per això només puc tindre paraules de gratitud per a tots els participants, per a l’associació ANEMONA i per a totes les entitats col·laboradores» a més afegia que «és tota una sort poder comptar a Altea amb l’associació ANEMONA que tanta ajuda ofereix no sols als qui pateixen la malaltia del càncer sinó que també als seus familiars o cuidadors, per això és tan important continuar donant-los suport i reconéixer la magnífica labor que diàriament realitzen de manera totalment altruista «.