Vicenta Pérez, edil d’Educació, ha presentat la programació que s’ha preparat des de l’àrea que representa per commemorar el dia de Tots Sants de manera que “els més menuts i menudes conegen també maneres de celebrar aquesta data sense renunciar a les nostres tradicions i costums”
Vicenta Pérez ha presentat les activitats que des de les àrees d’Educació i Normalització Lingüística que representa, s’han preparat per commemorar el Dia de Tots Sants “he volgut posar en marxa activitats que mantinguen i donene a conèixer les nostres costums en aquest dia en el que volem que les nostres tradocions siguen protagonistes, per aixó hem preparat diferents propostes”.
La regidora ha volgut destacar que “cal recordar el que es feia antigament perquè el patrimoni cultural també hem de mantenir-lo i que els nostres menors el coneguen i després ja amb la seua llibertat i capacitat de triar seguisquen les tradicions o no, però que les coneguen i no queden en l’oblid”.
La proposta, conformada per activitats gratuïtes, tindrà lloc els dies 31 d’octubre, a partir de les 18h a la Plaça de l’Ajuntament, i el dilluns 1 de novembre a la Plaça de l’Església de 10:00 a 13:00h.

Amb la pretensió de mantindre i donar a conèixer les costums locals de Tots Sants des de la regidoria d’Educació s’han preparat diverses activitats que la pròpia edil ens avança “començen les activitats el diumenge 31 d’octubre de 18:00 a 20:00h on a la plaça de l’ajuntament es repartiran els típics bunyols de carabassa, fets in situ, i es duran a terme tallers de manualitats per a seguidament, les 20:00h, gaudir de també a la plaça de l’Ajuntament de Contacontes a càrrec de Blai Senabre, qui compartirà amb els presents llegendes vilatanes de la Nit de Tots Sants. En quant al dilluns 1 de novembre tindrem a la Plaça de l’Església, de 10 a 13:00h una gimcana de Tots Sants perquè d’esta manera si els familiars dels menuts volen visitar el cementeri i deixar els menors participant en l’activitat, poden fer-ho”.
Cal destacar, com ha remarcat Vicenta Pérez, que “per assegurar-se la plaça a la gimcana s’ha de fer inscripció prèvia a auxeducacio@altea.es fins al 28 d’octubre”.